Utnytt markedsmulighetene som ligger i e-posten du sender

Utnytt markedsmulighetene som ligger i e-posten du sender

By |2019-05-03T13:39:30+02:0026. februar 2019|

Letsignit hjelper firmaer å få mest mulig ut av e-poster som sendes ut, gjennom signaturer og bannere. Med en gratiskonto kan du lage signaturer. ALSO-partnere kan også få 50 gratis “business-accounts” hvor de kan lage målrettede bannere.

Med Letsignit kan bedriften bruke e-post signaturer og målrettede bannere til å vise bedriftskultur, bygge “brand awareness” og få konverteringer.

E-post er en essensiell del av alles forretningshverdag. Det å sjekke innboksen er det første vi gjør når vi kommer på jobb om morgenen, og en gjennomsnittlig ansatt sjekker e-post minimum 15 ganger om dagen.

The Radicati Group har utført en  undersøkelse som viser at en vanlig kontorarbeider mottar 121 arbeidsrelaterte e-poster hver dag, og at tallet er forventet å øke til 126 i slutten av 2019. Tallet Letsignit operer med er at vi sender ut i gjennomsnitt 50 “vanlige” e-poster hver dag. For et firma med 20 ansatte, er det 1000 utgående e-poster hver dag. En “vanlig” e-post har mye høyere åpningsrate enn nyhetsbrev eller salgs-DM, fordi det ofte er noen som forventer e-posten og/eller den inneholder relevant informasjon. Det er derfor et stort markedspotensial i det å legge til gode signaturer og målrettede bannere.

 

E-post signatur som markedsverktøy

E-post signaturer er ikke bare til pynt, de kan også skape mer forretning for bedriften din.

– Med Letsignit kan hele bedriften få matchende signaturer. Du kan også utnytte muligheten til å legge til salgsbudskap, sier Stephane Moulin, EMEA Channel Manager i Letsignit.

– Du kan legge til kampanje-bannere under e-post signaturen, slik at hver sendte epost blir et markedsinitiativ, sier Moulin.

Med Letsignit kan du se hvordan responsen på de ulike bannerne er. Verktøyet har en innebygget analysemodul som gjør at du kan se hvor mange klikk en bestemt banner får.

– La oss si du har laget tre ulike bannere. Du kan distribuere disse mellom brukere og følge med på hvilke bannere som får flest klikk. Hvis en gjør det bedre enn de andre, kan du endre innstillingene, slik at alle får den samme banneren, forklarer Moulin.

Du kan også enkelt allokere slik at ulike grupper får ulike bannere. Kanskje selgerne og teknisk team bør ha ulike bannere.

– Personen(e) som administrerer Letsignit kontoen, kan allokere ulike bannere til ulike grupper, sette opp A/B tester, analysere resultater, og ut i fra dette analysere og optimalisere bruken av signaturer og bannere i bedriften, ut ifra hva som fungerer best, sier Moulin.

 

Gratis lisenser for partnere

Hvem som helst kan sette opp en konto på Letsignit og få tilgang et gratis verktøy for e-post signaturer.

Det finnes også et “reseller program” for ALSO partnere som er interessert i å teste Letsignit internt. Letsignit integreres enkelt I Office 365 og kan være en verdiøkende tjeneste forhandlere tilbyr til kunder.

– Alle ALSO forhandlere kan nå få 50 business lisenser gratis, slik at de kan teste ut løsningen. Dette ligger tilgjengelig inne I ALSO Cloud Marketplace, sier Moulin.

Registrer deg i ALSO Cloud Marketplace

 

Om du ønsker å bygge opp et brand, markedsføre og selge ekstratjenester, eller komme igjennom med et markedsbudskap, ikke glem markedsføringspotensiale som ligger i alle e-postene dere sender ut.

 

Se hvor enkelt det er å bruke Letsignit i denne videoen:

 

Last ned vår gratis Bestillingsguide
Last ned vår gratis guide for Docusign Battlecard
Last ned vår gratis produktguide

×

Last ned vår gratis Bestillingsguide

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

×

Last ned vår gratis guide for Docusign Battlecard

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

×

Last ned vår gratis produktguide

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
Show Buttons
Hide Buttons
Denne nettsiden bruker informasjonskapslar (cookies) for å samle nyttig statistikk om hvordan du bruker innholdet vårt. Ok, jeg forstår.