

Alt teamet trenger, på ett sted
Dropbox Business tilbyr mer enn sikker lagring av filer – det er et smart arbeidsområde hvor team, verktøy og innhold er samlet på ett sted. De hjelper deg også med å sortere gjennom rotet, slik at du kan finne det som er viktigst.


Sentraliser teaminnhold
Opprett, lagre og del skyinnhold fra Google Dokumenter, Regneark og Presentasjoner, Microsoft Office-filer og Dropbox Paper på samme måte som tradisjonelle filer i Dropbox.

Gi mappene dine en forvandling
Dropbox Spaces samler filer og skyinnhold, slik at PowerPoint-dokumenter kan lagres på samme sted som Google Dokumenter, Trello-tavler og verktøyene som teamet ønsker å bruke.

Teamsamarbeid, når som helst og hvor som helst
Få enkel tilgang til teamets arbeid fra datamaskinen, mobilenheten eller en hvilken som helst nettleser.

Bruk favorittverktøyene dine for samarbeid
Hold teamets filer, og samtalene om dem, på samme sted ved å koble til verktøy som Slack og Zoom.

Finn det du trenger, raskt
Filer og mapper som er foreslått på en intelligent måte sørger for at teamet er godt forberedt ved å gi alle det innholdet de trenger, når de trenger det.

Få sinnsro
En sikker, distribuert infrastruktur – samt administratorverktøy for kontroll og innsikt – sørger for at bedriftens data er trygge på Dropbox.
Møt den nye Dropbox!
Introduserer den nye Dropbox, et enkelt arbeidsområde som bringer innholdet, verktøyene og teamet ditt sammen.
Introduksjon til Dropbox Business-administrasjonskonsollen
Hvis du er Dropbox Business-administrator, har du tilgang til et one-stop for å administrere teamet ditt. Få en oversikt over administrasjonskonsollen i denne videoen.
Tips og triks
Bruk delte mapper for å gi og kontrollere tilgang til filene dine. Lær hvordan du endrer navn på eller flytter mapper etter at de er delt i denne videoen
Jeg heter Marzena. Så hyggelig at du vil prate med meg!

Ring 97 43 67 36
eller