Partner Care logo

Partner Care er et selvstendig internasjonalt konsulentselskap med 100% fokus på Microsoft. I dag er de aktive i 28 land og tilbyr den beste Microsoft partnerveiledningen, kundeservice og optimalisering basert på 4 prinsipper:

  1. En kontaktperson: Du trenger bare å fortelle historien din en gang
  2. Personlig veiledning en til en: Du får svar på alle dine spørsmål knyttet til Microsoft
  3. Bruker ditt morsmål: De snakker ditt språk
  4. Optimalisering av kontoen din: Dra nytte av alle fordelene

De tilbyr et 4-trinns veilednings- og optimaliseringsprogram for Microsoft-partnere, med 6 store fordeler:

  • Reduser den enorme jungelen av Microsoft informasjon til et effektivt kart som Microsoft partnere kan følge
  • Kontroller partnerens nåværende plass på kartet og bestem deretter retningen fremover
  • Presenter relevante muligheter, slik at partneren kan gjøre effektive valg innen Microsoft
  • Partneren drar nytte av alle fordelene som Microsoft partnerprogrammet har å tilby
  • Gi svar på alle spørsmålene underveis, for hver avdeling og hver enkelt ansatt
  • Betal en fast pris i måneden

Fra det øyeblikket Partner Care får kontaktinformasjonen din, vil de kontakte deg per telefon innen 24 timer. Sammen med deg vil de logge inn på de grunnleggende portalene ved hjelp av et skjermdelingsprogram som f.eks. TeamViewer eller Anydesk. De vil forklare Microsoft virksomheten til deg og svare på de spørsmålene du måtte ha. Dette kalles «The Microsoft health check», hvor de leder deg gjennom de grunnleggende administrasjonsinnstillingene for å finne din nåværende posisjon på kartet.

Fase 1: Microsoft-administrasjon

Sammen med deg vil Partner Care gå gjennom din partnerstatus hos Microsoft, avtaler, kundenummer, distributører, kunder, distribusjon av programvare, overføringen, leietakeradministrasjon, rettigheter og privilegier, fusjoner, overtakelser, navneendringer, strategiske innstillinger av portalen og optimalisering av firmaprofilen.

Fase 2: Microsoft læring

Sammen vil dere lage en detaljert oversikt over din nåværende Microsoft opplevelse, samt dine Microsoft-ambisjoner. De ser på læring, eksamener og kompetanse. Det er kostnadseffektivt å analysere de optimale lærings- og utviklingsteknikkene for spesifikke MCP-ere (teknikere) på nett, lærebøker og klasserom. De vil også se på bakgrunnsinformasjon som OEM, OLP/CSP og Azure. Målet er å oppnå parallell vekst mellom ledelse og de som jobber med det tekniske, ved å sette opp realistiske læringsmål.

Fase 3: Microsoft insentiver

I denne fasen vil Partner Care gå gjennom de 90 ulike insentivprogrammene Microsoft har å tilby. Sammen vil dere se på hva du bør tjene og de vil kartlegge de mulighetene dere har for å motta enda flere tilbakeføringer. Hos Microsoft er du nødt til å kreve dine insentiver innen 6 måneder har gått. Hvis du ikke gjør dette eller er for sent ute vil du miste insentivene dine uten mulighet til å få de tilbake. Partner Care tilbyr et slags Microsoft regnskap der vi hjelper med å fylle ut krav om insentiver. Her sørger vi for at du er klar over alle retningslinjer, regler og fordeler og sikrer at dine krav blir sendt til Microsoft. Dette er der de kan hjelpe forhandler med å tjene betydelig med penger.

Fase 4: Microsoft kundeservice

Partner Care svarer på alle Microsoft-spørsmålene alle i selskapet ditt kan ha. Dette kan være alt fra spørsmål om partnerprogrammet til spørsmål om finansiering, Microsoft markedsføring, produktinnhold, lisenser og til og med de mest komplekse rammeverk og bedriftsmiljøene. De tilbyr et enkelt kontaktpunkt hvor 70% av spørsmålene dine blir besvart per telefon innen 24 timer. I gjennomsnitt vil de andre 30% ta maks en uke å få besvart. De tilbyr 3 forskjellige alvorlighetsgrader av ekstra støtte enten på 2, 4 eller 8 timer.

Priser og lisensiering

For å se priser i markedsplassen trykk på knappen under. (Du må ha bruker i markedsplassen)

Se priser her

Jeg heter Kristin. Så hyggelig at du vil prate med meg!

call icon dark

Ring 478 32 537

eller