24sevenoffice

HELLO INTEGRATION, GOODBYE INSTALLATION

Available in the ALSO Cloud
iphone

Med 24SevenOffice får bedrifter er ferdig integrert nettbasert ERP-system som hjelper bedrifter til å yte sitt potensial; alt i én enkel tjeneste. Systemet har funksjonaliteter til å dekke selskapets behov innen:

  • Regnskap
  • Faktura
  • Bank
  • Fakturasalg
  • Prosjekt
  • Timer
  • CRM
  • Reise og utlegg
  • Godkjenning
  • Kjørebok
  • Dashboard
  • Rapportering

I tillegg dekker 24SevenOffice en rekke add-ons som kan kjøpes hver for seg for å skreddersy den perfekte tjenesten til bedriften, inkludert AI-assistant for regnskap og støtte for API-integrasjoner

Moduler

Økonomi- og Regnskapsprogram

Med 24SevenOffice sitt webbaserte Økonomi- og Regnskapsprogram har du alt du trenger, ferdig integrert, i ett komplett system. Systemet håndterer alle formater for inn- og utgående bilag, og alle funksjoner er ferdig integrert; fra skanning, EHF, mottak, godkjenning, fakturering, bank, bokføring, reskontro – til rapportering med drill down ned til bilagsnivå.

CRM

Med 24SevenOffice CRM har du en kjerne du kan styre alle dine salgs- og kundeprosesser fra. Løsningen er naturligvis sømløst integrert med de øvrige modulene i systemet som regnskap, prosjekt, timeregistrering og samhandling, men er også tilrettelagt for integrasjoner mot en rekke andre løsninger som marketing automation, kampanjeverktøy, kundeservice, for å nevne noen.

Prosjekt & Timer

For en hver prosjekt- og konsulentbedrift er det viktig å ha full kontroll over alle faser i et prosjekt – fra planlegging, gjennomføring, timeregistrering til økonomi. Med 24SevenOffice Prosjekt & Timer får du en rekke smarte løsninger samlet på ett sted for håndtering av dine prosjekter – uansett om du er på farten eller på kontoret.

Modulene er integrert i 24SevenOffice ERP – og tilbyr smarte løsninger for et bredt spekter av bransjer, tilpasset ulike roller – i alt fra enkel til avansert prosjektstyring.

Mobil

En travel jobbhverdag har mer enn ett modus – og består av et vidt spekter av måter å jobbe på. Derfor er det viktig med fleksible verktøy, der det er enkelt å gi input og holde seg løpende oppdatert – uansett om det skulle være fra en laptop, smarttelefon eller et nettbrett.

24SevenOffice Mobil er utviklet med mål og hensikt om å være et nyttig verktøy i de situasjonene det er naturlig å bruke mobilen for å holde seg oppdatert – eller til å utføre oppgaver i jobbhverdagen.

Lønn

Med 24SevenOffice NettLønn vil du på en intuitiv og effektiv måte kunne foreta lønnskjøringer for alle dine ansatte. Vi tilbyr et kraftig og funksjonsrikt lønnssystem, uten at dette går på kompromiss med brukervennlighet og fleksibilitet. Med oss slipper du kompliserte prismodeller og høye oppstartskostnader – og vi har stor fokus på at du skal komme raskt og enkelt i gang. Betal per bruker og lønnsmottaker per måned, enkelt og greit

Priser og lisensiering

For å se priser i markedsplassen trykk på knappen under. (Du må ha bruker i markedsplassen)

WEBINAR OM 24SEVENOFFICE

Med 24SevenOffice får bedrifter et ferdig integrert ERP-system med alt fra Regnskap, CRM, Prosjekt & Timer, Rapportering, Reiseregning til Lønn.

Jeg heter Marzena. Så hyggelig at du vil prate med meg!

call icon dark

Ring  97 43 67 36

eller